Monday, April 12, 2010

Modal RM 60 sebagai kunci untuk bergelar jutawan

Assalamualaikun dan Salam satu Malaysia

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang terus setia membaca coretan demi coretan dalam blog Minda Jutawan ini. Tahniah diucapkan kepada anda yang sentiasa bersemangat untuk menerokai dunia peniagaan dan memburu gelaran jutawan.

Pada post sebelum ini saya telah membawakan kepada anda tentang "preview" sebuah buku yang bertajuk Menjejaki Jutawan Senyap. Seperti yang pernah saya nyatakan sebelum ini bahawa kebanyakan jutawan senyap bukanlah dari kalangan orang-orang yang dikenali, tidak glamor, dan tidak disedari kewujudannya oleh masyarakat sekitar seperti jiran tetangga. Kebanyakan mereka ini 'low profail' dan tidak suka menunjuk-nunjuk ini disebabkan mereka tahu betapa bernilainya wang dalam kehidupan mereka.

Golongan jutawan senyap ini begitu menghargai setiap wang yang diperolehi daripada setiap usaha yang telah mereka lakukan. Justeru itu kekayaan mereka biasanya tidak digambarkan pada keadaan fizikal yang penuh dengan kemewahan, sebaliknya kekayaan mereka hanya termatri di akaun-akaun simpanan dan aset-aset kepunyaan mereka. Jadi mungkin ada dikalangan rakan-rakan, jiran-jiran atau sanak saudara anda merupakan seorang Jutawan senyap. Tetapi anda tidak mengenali mereka disebabkan sifat "low profile" mereka.


  • Adakah anda berminat untuk menjadi salah seorang daripada mereka?
  • Berapa modal yang anda ada untuk membolehkan anda bergelar jutawan?
  • Berapa masa yang anda perlukan untuk menjadi seorang jutawan?

Dengan menyertai formula luar biasa anda akan dapat mencari jawapan soalan-soalan berikut. Untuk menyertai kelab formula Luar Biasa, sila klik ke pautan laman web berikut:

FormulaLuarBiasa.com(klik di tulisan)



Adakah anda tidak mempunyai wang yang mencukupi untuk menyertai Kelab Formula Luar Biasa?
Atau pun
Adakah anda terlalu sayangkan wang anda untuk membuat pelaburan dalam bidang perniagaan?

Jika itu masalah yang membelenggu minda anda untuk menyertai kami bagi menjana pendapatan, jadi saya syorkan anda menyertai satu lagi peluang perniagaan yang hebat. Kelebihan menyertai peluang perniagaan ini adalah seperti berikut:

  1. Modal hanya RM60 sekali seumur hidup
  2. Tidak perlu "maintain point" untuk membeli sebarang produk.
  3. Mendapat CD-ROM 39 Rahsia Menjana Wang RM 300 sehari di Rumah yang mengandungi pelbagai maklumat tentang peluang perniagaan, strategi pemasaran dan strategi pelaburan.
  4. Bonus 10 e-book tentang perniagaan internet yang boleh anda jual semula dan mendapat keuntungan 100%. Ianya turut dimuatkan dalam CD-ROM
  5. Bonus tambahan e-book terbaru berjudul 5 Strategi Minda Jutawan "Ke Arah Merealisasikan Impian Untuk Menjadi Jutawan.
  6. Bahan promosi yang dapat menarik minat pelanggan untuk menceburi perniagaan ini dan mendaftar di bawah rangkaian anda.
  7. Anda hanya perlu mempromosi perniagaan ini dengan bahan promosi yang disediakan. Urusan pembungkusan, penghantaran produk dan pembayaran komisyen akan dilakukan oleh pihak kami.
  8. Bagi memberi manfaat kepada orang ramai yang menyertai peluang perniagaan ini, anda akan diberi komisyen bagi setiap jualan yang dibuat di bawah rangkaian anda. Komiseyen diberikan sehingga peringkat ke 5:

Peringkat 1: Anda akan dibayar RM25 untuk setiap jualan

Peringkat 2: Anda akan dibayar RM10 untuk setiap jualan

Peringkat 3: Anda akan dibayar RM5 untuk setiap jualan

Peringkat 4: Anda akan dibayar RM5 untuk setiap jualan

Peringkat 5: Anda akan dibayar RM5 untuk setiap jualan.

Adakah anda akan bergelar jutawan dengan menyertai perniagaan ini?
Ya, sudah tentu..


Sambungan Jawapan 1:

Anda boleh menjadi jutawan dalam masa 6 bulan dengan membuat 10 jualan pada setiap 3 bulan dan setiap peringkat turut membuat 10 jualan.


Pendapatan pada jualan Peringkat 1: 10 x RM25 = RM 250
Pendapatan pada jualan Peringkat 2: 10x10xRM10 = RM 1000
Pendapatan pada jualan Peringkat 3: 10x10x10xRM5 = RM 5,000
Pendapatan pada jualan Peringkat 4: 10x10x10x10xRM5 = RM 50,000
Pendapatan pada jualan Peringkat 5: 10x10x10x10x10xRM5 = RM 500,000
JUMLAH PENDAPATAN RM 556,250 (3 bulan) x 2 = RM 1,112,500


Sambungan Jawapan 2:

Anda boleh menjadi jutawan dalam masa setahun dengan membuat 8 jualan sebulan dan setiap peringkat turut membuat 8 jualan.

Pendapatan pada jualan peringkat 1: 8xRM25 = RM 250
Pendapatan pada jualan peringkat 2: 8x8xRM10 = RM 640
Pendapatan pada jualan peringkat 3: 8x8x8xRM5 = RM 2560
Pendapatan pada jualan peringkat 4: 8x8x8x8xRM5 = RM 20,480
Pendapatan pada jualan peringkat 5: 8x8x8x8x8xRM5 = RM 163,840
JUMLAH PENDAPATAN RM 187,770 x 12 bulan = RM 2,253,240


Sambungan Jawapan 3:

Anda boleh mensasarkan berapa banyak pendapatan yang anda perlukan. Sekiranya anda berminat untuk menjadi jutawan lebih awal daripada 6 bulan, anda perlu melipat gandakan usaha anda lebih daripada contoh dalam "Sambungan Jawapan 1". Dan sekiranya anda mahu menjadi jutawan dalam tempoh 2 tahun anda hanya perlu mencari kurang daripada 8 prospek sebulan..

Bagaimana saya ingin mencari prospek?

Anda jangan susah hati untuk mencari prospek. Strategi pemasaran dan bahan promosi turut disedikan dalam CD-ROM yang disertakan. Anda perlu mengikuti dan mencuba setiap strategi pemasaran yang diberikan. Insya Allah, akaun bank anda akan "menyedut" duit pada setiap bulan.

Berapakah modal yang saya perlukan untuk menyertai peluang perniagaan ini?

Hanya RM 60, sekali seumur hidup. Tiada sebarang bayaran lagi dikenakan selepas itu. Semua kos penyediaan produk, pembungkusan, penghantaran dan pembayaran komisyen akan ditanggung oleh kami.


Jadi apa tunggu lagi. Sekiranya anda berminat untuk memperolehi maklumat lanjut tentang peluang perniagaan ini, lakukan tindakan berikut:-

e-mail nama penuh dan alamat anda kepada te82118@gmail.com


Dapatkan Bonus e-book 5 Strategi Minda Jutawan ini sekarang. E-book ini berharga RM 40 hanya diberikan sebagai bonus kepada pembeli CD-ROM 39 Rahsia Menjana Wang RM 300 sehari Di Rumah.

Apa yang menarik tentang E-Book ini?

  • Anda akan didedahkan tentang panduan asas Teknik pengurusan wang
  • Strategi menggandakan wang anda dengan kuasa masa
  • Strategi untuk terus kaya walaupun berhadapan dengan inflasi
  • Strategi Untuk meningkatkan pendapatan melalui simpanan, pelaburan dan perniagaan

Jadi bertindak sekarang. Untuk maklumat lanjut anda boleh e-mailkan nama penuh dan alamat kepada te82118@gmail.com

No comments: