Monday, July 19, 2010

Keputusan Peraduan Menulis Komen Terbaik Di Blog Minda Jutawan Minggu ke 2

Salam satu Malaysia kepada semua pembaca blog ini..

Peraduan menulis komen di blog Minda Jutawan telah pun berlangsung selama 2 minggu. Tarikh tutup peraduan untuk Minggu ke 2 adalah pada 14 Julai 2010.. Saya memohon maaf sebab terlewat menulis post ini disebabkan saya terpaksa bekerja di luar kawasan yang menyebabkan saya terkejar-kejar menyiapkan kerja hakiki saya. (Blogger hanya kerja part time saya hehehe)..

Jadi bertemu kita buat kesekian kalinya pada post kali ini. Pada kesempatan ini saya berhasrat untuk mengumukan pemenang Peraduan menulis Post menarik bagi penyertaan minggu ke 2 iaitu penyertaan yang dihantar sehingga 14 Julai 2010.. Malangnya seperti juga pada minggu pertama, tiada pemenang bertuah yang terpilih untuk peraduan yang berlangsung pada minggu ke 2.

Walaubagaimanapun saya ucapkan terima kasih kepada 4 orang yang sudi menulis coretan di borang komen yang disediakan. Kesemua penulis komen hanya memberikan nama samaran sahaja. Penulis komen tersebut ialah:
  1. online49
  2. Me
  3. online2u
  4. sempoi

Malangnya saya tidak dapat menjejaki keempat-empat penulis komen ini disebabkan mereka tidak meninggalkan URL laman web mereka di akhir komen yang diberikan. Ops!! Bukan komen yang mereka berikan.. Disebabkan ianya terlalu ringkas. Contoh komen yang ditinggalkan adalah seperti berikut:

Your link was i add friend please cek and insert my link to..

Penulis yang meninggalkan komen ini tidak meletakkan url blog/laman web penulis. Jadi saya tidak dapat untuk menjejaki penulis ini. Jadi saya harap untuk peraduan yang berlangsung pada minggu yang selanjutnya saya memohon anda menulis URL laman web/blog anda di akhir komen yang ditulis.

Syarat-syarat lain untuk menyertai peraduan ini anda boleh baca di 2 post terakhir sebelum ini. Sebenarnya tidak sukar untuk menulis komen dalam 40 hingga 200 patah perkataan. Dengan syarat anda perlu banyak membaca. Disamping itu anda juga dikehendaki menulis 3 produk MRR yang menjadi pilihan anda. Penulisan ini sahaja boleh menyumbang sehingga 25 patah perkataan.

Berita Baik Pertama kepada semua Pembaca Blog Minda Jutawan

Hadiah mingguan untuk minggu pertama dan minggu ke 2 akan dibawa ke minggu ke 3. Jadi bakal pemenang minggu ke 3 akan berpeluang memenangi wang Pos RM30 disamping 3 produk MRR yang menjadi pilihan anda. Fuyooo.. Dengan erti kata lain anda berpeluang untuk mendapatkan ke tiga-tiga produk MRR yang menjadi pilihan anda..

Bagi saya ianya merupakan satu tawaran yang menarik terutamanya kepada para Blogger.. Kerana apa saya mengatakan sedemikian?

Berdasarkan lawatan saya ke blog-blog yang terdapat di Malaysia, semua blogger boleh menulis 1 post dalam seminggu. Kebanyakan post yang ditulis melebihi 50 patah perkataan. Mereka menulisnya sebagai hobi dengan penulisan berkisarkan niche area blog mereka. Tidak ada sebarang bayaran yang mereka terima hasil daripada penulisan mereka.

Tetapi terdapat sesuatu yang menarik menanti anda. Anda akan dibayar RM30 disamping memperolehi 3 produk MRR pilihan di blog ini sekiranya anda menulis komen mengikut syarat yang ditetapkan dan terlipih menjadi pemenang..

Jadi saya berharap anda tidak melepaskan peluang keemasan ini.

Berita Baik Ke 2

Semakin ramai orang telah memiliki sistem MiniNiaga untuk mula menjalankan perniagaan secara online. Saya juga baru sahaja membeli sistem Mininiga ini semalam. Memang benar seperti yang diperkatakan oleh pakar-pakar perniagaan internet. Sistem mininiaga ini dapat membantu memudahkan kita membangunkan laman web perniagaan sendiri.

Sekiranya anda berminat untuk medapatkan sistem mininiaga ini anda boleh klik di sini
Anda tidak perlu risau sekiranya anda tidak mempunyai pengalaman atau kemahiran membangunkan laman web. Ini kerana terdapat panduan yang dibekalkan bersama untuk anda membangunkan laman web anda dari permulaan sehingga ianya selesai untuk digunakan.

Tawaran hebat daripada saya.

Sekiranya anda membeli sistem Mininiaga ini melalui Link saya, saya akan menghadiahkan anda 20 produk MRR. Anda bebas untuk memilih sendiri produk MRR tersebut(yang terdapat dalam blog ini) atau saya memberikan 20 produk MRR yang terbaik dalam koleksi saya (Termasuk 10 yang saya simpan untuk projek Mega saya).

Sekiranya anda berminat dengan tawaran saya, anda boleh membeli sistem Mininiaga melalui link ini.

http://digital.mininiaga.net/aff/?id=5419

20 Produk MRR yang bakal anda miliki dapat dijual semula di laman web anda nanti, atau boleh juga dijadikan sebagai bonus untuk produk yang anda jual di laman web anda.

Memberikan limpahan bonus produk MRR kepada pembeli produk anda merupakan strategi yang digunakan oleh para IM untuk melariskan produk yang mereka jual. Opps.. terbongkar pula rahsia kejayaan para IM yang mampu menjana pendapatan sehingga puluhan ribu ringgit dengan menjadikan produk MRR sebagai strategi pemasaran mereka.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini, semoga informasi yang diberikan akan memberi manfaat kepada anda untuk merubah kehidupan anada di masa akan datang. Salam ceria-ceria selalu...

P/s: Kejayaan sentiasa menanti dihadapan setiap orang yang tidak mengenal erti putus asa dalam berusaha.

Sekian, terima kasih..


Name:
Email Address:
Messege

Get your own free form like this one.

No comments: