Wednesday, June 30, 2010

E-Book Terbaru Hasil Karya Orang Kampung...

Salam satu Malaysia kepada semua pembaca blog ini...

Alhamdulillah pada 2 minggu yang lepas secara rasminya siap sebuah lagi e-book hasil karya anak tempatan. E-book yang dimaksudkan di beri judul

5 Strategi Minda Jutawan

"Ke Arah Merealisasikan Impian Untuk Bergelar Jutawan"



E-book ini mengandungi informasi berguna kepada anda yang mempunyai cita-cita yang sama dengan penulis e-book ini iaitu menjadi jutawan. Strategi-strategi yang terkandung dalam e-book ini sangat realistik dan dapat dilaksanakan oleh semua orang. Dengan erti kata lain setiap orang berpotensi untuk menjadi jutawan dengan sayarat bijak menghidu peluang dan memanfaatkan setiap peluang yang ada dipersekitaran mereka.
E-book ini sangat memberi manfaat kepada anda di mana anda akan didedahkan dengan:

  • Panduan asas Teknik Pengurusan Wang
  • Strategi Menggandakan wang anda dengan kuasa masa
  • Strategi Untuk terus kaya walaupun berhadapan dengan inflasi
  • Strategi untuk meningkatkan kedudukan kewangan anda melalui simpanan
  • Strategi Untuk Meningkatkan wang melalui pelaburan
  • Strategi Untuk melipatgandakan pendapatan anda melalui menjalankan perniagaan secara sambilan samada melalui internet atau tanpa internet.

Jadi saya boleh memberi jaminan anda tidak akan rugi memiliki e-book ini. Disebabkan e-book ini merupakan hasil tulisan saya yang pertama, jadi saya tidak bercadang untuk menjualkannya kepada anda. Walaupun rakan-rakan saya memberi pandangan kepada saya supaya menjualkannya dengan harga RM40.

Tetapi saya enggan menjualkannya disebabkan saya hanya berminat untuk berkongsi sedikit ilmu yang saya timba daripada pakar-pakar dalam bidang tertentu dan telah dipraktikkan dalam kehidupan seharian saya. Namun begitu, atas nasihat rakan-rakan saya, supaya tidak memberikan e-book ini secara percuma kepada pembaca-pembaca blog ini. Pada pandangan mereka, hasil penat lelah saya menulis e-book ini tidak berbaloi sekiranya ianya hanya diberikan secara percuma.

Sebaliknya mereka menyarankan kepada saya supaya menjadikan e-book ini sebagai "produk killer" untuk dijadikan sebagai bonus terhadap produk yang saya jual dalam blog ini. Bagi menyahut seruan rakan-rakan saya, saya telah menjadikan e-book ini sebagai bonus kepada produk yang dijual dalam blog ini iaitu:-

CD-ROM : "39 Rahsia Menjana RM300 Sehari Di Rumah"

CD-ROM ini mengandungi Maklumat-maklumat berkenaan 39 Rahsia Memperolehi Pendapatan sampingan dari Rumah yang perlu diketahui oleh semua orang. Ianya merupakan sebuah dokumen dalam bentuk fail PDF melebihi 100 halaman bercetak. Menariknya berkenaan CD-ROM ini anda dibenarkan membuat salinan seberapa banyak yang anda suka dan menjualkannya semula kepada pelanggan-pelanggan anda. Antara isi kandungan menarik yang terdapat dalam CD-ROM ini adalah:-

  • 100 Cara untuk jadi bos sendiri di Rumah
  • Rahsia memperolehi RM100,000 setahun di Rumah
  • Rahsia memperolehi keuntungan 3000% dengan modal beberapa sen
  • Bagaimana 'mencetak wang' secara sah dari rumah
  • Memperolehi RM1000 seminggu dengan kamera
  • Tiga rahsia mencari wang bayak dengan senang
  • Bagaimana menjalankan bisnes gayapos dari asas
  • Cara dan teknik menjadi orang kreatif
  • Memperolehi RM10,376 mengutip barang lama
  • Bagaimana menjadi orang yang cemerlang dalam hidup
  • Cara mudah untuk kaya dengan gayapos
  • 100 Bisnes dari meja makan
  • Rahsia menulis iklan yang menguntungkan
  • RM100 sejam dengan merakam pita video dari rumah
  • Memperolehi RM5000 seminggu bercakap dengan orang lain
  • Dan 24 lagi Panduan Yang Hebat dikongsikan oleh seorang usahawan tempatan

Dengan memiliki CD-ROM ini juga anda akan mendapat beberapa bonus tambahan seperti berikut:-

  1. Langganan setahun Buletin 'Peluang & Sukses' (Bernilai RM199)
  2. Pekej Lengkap Bisnes Gaya Pos termasuk Surat Jualan produk, Contoh Iklan dan 3 cara mudah menjual ratusan CD-ROM sebulan (Bernilai RM200)
  3. Formula RM200 setiap hari tanpa perlu keluar Rumah (Bernilai RM150)
  4. 10 Produk Master Resell Right yang lengkap dengan 'Templete' Laman Web Jualan, Surat Jualan, Lesen Menjual semula produk, Grafik-grafik yang diperlukan dan bonus tambahan untuk produk terpilih (Bernilai RM210)

Wow!! Banyaknya hadiah yang diperolehi oleh membeli CD-ROM 39 Rahsia Menjana RM300 sehari. Berapa harga yang dikenakan untuk membeli produk ini?

Harga yang ditawarkan untuk pembelian secara pekej kesemua produk-produk ini adalah RM999. Tetapi sebagai harga permulaan saya menawarkannya dengan harga yang tidak masuk akal iaitu RM50 sahaja.

Berita baik kepada anda yang mahu menjana pendapatan dengan menjual produk ini, tetapi tidak mempunyai kemahiran untuk mencetak CD-ROM. Saya ada jalan penyelesaiannya. Saya menawarkan anda membeli produk ini dengan harga RM60.

Kemudian anda akan mendapat nombor keahlian minda jutawan. Anda menulis nombor keahlian tersebut pada borang yang terdapat di surat jualan. Setiap jualan yang berjaya dilakukan oleh anda (berpandukan nombor keahlian minda jutawan) anda akan dibayar komiseyen sehingga 5 rangkaian jualan seperti yang pernah dinyatakan dalam post terdahulu iaitu komisyen RM25 untuk jualan di peringkat pertama, RM10 untuk komesyen jualan diperingkat ke 2, dan masing-masing RM5 untuk komisyen jualan peringkat ke 3 hinggan ke 5

Cara ini lebih mudah untuk anda menghasilkan pendapatan tanpa perlu mencetak CD-ROM, Membungkus produk dan Menghantar Produk. Anda hanya goyang kaki menerima komisyen yang akan di bank in ke akaun bank anda pada minggu ke empat setiap bulan.

Cara untuk anda mendapatkan kesemua produk ini adalah dengan memberi maklum balas terhadap borang di bawah, ataupun dengan menghantar e-mail yang mengandungi nama penuh dan alamat kepada te82118@gmail.com

E-mail anda akan dibalas dengan kadar segera untuk memaklumkan cara untuk mendapatkan produk yang cukup bernilai ini.


Name:
Email Address:
Messege



Get your own free form like this one.

2 comments:

Mah@mahu said...

How to promote this event...

Minda Jutawan said...

Thank you for your question.. For your information, you can promote this event using social web page like facebook, My Space, Twitter, blog or forum. I hope you can joint my contest.. TQ