Tuesday, June 29, 2010

Menjual Produk Master Resell Right Sebagai Sumber Pendapatan Berterusan

Salam satu Malaysia kepada semua pembaca Blog Minda Jutawan..

Pada hari ini semakin ramai Rakyat Malaysia telah mula sedar betapa pentingnya mencari pendapatan sampingan khususnya melalui perniagaan internet. Menurut pakar-pakar perniagaan internet, produk yang paling menguntungkan dalam perniagaan internet adalah menjual produk-produk dalam bentuk digital seperti "software", CD-ROM, CD-Interactive, grafik dan e-book berbanding menjual produk-produk fizikal seperti tikar, makanan, kasut, baju, perabot, buku dan sebagainya.

Sebagai contoh sekiranya anda menghasilkan sebuah e-book, anda akan dapat menjual e-book kepunyaan anda secara berkali-kali tanpa perlu mengeluarkan kos penyediaan produk dan kos percetakan. Malahan anda juga turut dapat menjimatkan wang anda untuk menghantar produk disebabkan e-book boleh dihantar melalui e-mail. Dengan menjual e-book anda hanya berusaha menghasilkan produk sekali dan mendapat untung berkali-kali.

Berniaga produk digital boleh memberi keuntungan berkali-kali ganda kepada anda berbanding anda menjual produk fizikal. Sekiranya anda menjual produk fizikal anda memerlukan modal terlebih dahulu untuk membeli produk tersebut. Kemudian anda perlu menyimpan stok. Dalam situasi ini anda perlu mengambil risiko kerugian terhadap susut nilai atau kerosakan barangan tersebut. Disamping itu anda perlu menanggung kos membungkus produk dan mengeposkan produk kepada pelanggan-pelanggan anda. Jadi kos-kos ini dapat dikurangkan malahan dapat juga di abaikan sekiranya anda menjual produk-produk digital.

Bagaimana caranya untuk saya menghasilkan dan seterusnya menjual produk digital sedangkan saya tiada kepandaian, kepakaran dan pengalaman?

Sekiranya anda tidak berkemampuan untuk menyediakan produk digital kepunyaan anda sendiri, anda boleh menjual produk digital kepunyaan orang lain yang memberi lesen atau kebenaran untuk anda menjualkannya semula. Produk-produk ini dipanggil Master Resell Right.

Master Resell Right adalah produk yang anda beli daripada seseorang pengeluar kemudiannya memberikan lesen kepada anda untuk menjual semula produk-produk tersebut dan semua keuntungan hasil jualan adalah milik anda 100%. Ianya sangat menguntungkan, di mana anda hanya mengeluarkan modal sekali dan berjaya meraih keuntungan berkali-kali.

Katakan anda membeli sebuah produk Master Resell Ringht dengan harga RM20. Anda boleh mendapat pulangan modal apabila anda menjualkannya semula kepada pelanggan pertama anda. Seterusnya sekiranya anda berjaya menjualkannya kepada beberapa pelanggan yang lain anda akan mendapat keuntungan demi keuntungan yang tiada hentinya selagi produk yang anda jual mendapat permintaan ramai.

Produk Master Resell Right biasanya dijual kepada pelanggan secara berpekej. Selain daripada produk asal Master Resell Right tersebut, anda juga akan mendapat beberapa perkara seperti berikut:-

  • Templete laman web perniagaan bagi produk tersebut lengkap dengan surat jualan
  • Grafik-grafik yang diperlukan untuk laman web bagi produk tersebut
  • Lesen Master Resell Right
  • Dan lain-lain Bonus tambahan bagi produk tersebut bergantung kepada pihak pengeluar produk

Justeru itu dengan membeli produk Master Resell Right ini anda seakan telah membeli skrip sebuah buku dari kedai pemborong dan menjual buku-buku tersebut semula kepada pelanggan-pelanggan anda tanpa ada had yang ditetapkan. Tentu Menarik Bukan..

Ianya jauh lebih menguntungkan dari anda membuka kedai buku dan menjual buku-buku fizikal. Setiap buku yang anda beli hanya dijual sebanyak satu kali sahaja. Setelah buku-buku anda habis dijual, anda perlu membeli stok tambahan bagi buku-buku tersebut untuk terus membuat keuntungan hasil daripada jualannya.

Tetapi berbeza dengan produk Mater Resell Right. Walaupun anda telah menjual produk tersebut kepada seratus orang pembeli, anda masih boleh menjualkannya kepada 10, 100 malahan 1000 orang pembeli yang berminat kepada produk anda.

Bagaimana saya boleh Mendapatkan Produk Master Resell Right?

Anda boleh mendapatkan produk Master Resell Right dari IM-IM yang telah lama menceburkan diri dalam bidang perniagaan internet. Biasanya mereka mencarai produk-produk Master Resell Right ini dari IM-IM luar negara. Mereka mendapatkan produk-produk tersebut untuk mempelajari selok belok perniagaan internet.

Setelah mereka mendapat ilmu yang dikongsikan melalui produk Master Resell Right ini, mereka akan menjualkan kembali produk-produk ini atau menjadikannya sebagai bonus di laman web mereka. Menarik bukan cara-cara usahawan internet ini bekerja. Dah lah dapat ilmu setelah memiliki produk Master Resell Right. Kemudian mereka praktikkan kesemua ilmu-ilmu tersebut. Seterusnya mereka meraih keuntungan berkali-kali ganda daripada harga belian ke atas produk berunsurkan ilmu yang telah selesai mereka baca. Ilmu dapat duit pun "Masyuk"

Dalam blog ini saya mempunyai 50 produk Master Resell Right yang telah dibeli daripada seorang IM tempatan. Produk-produk tersebut ada saya paparkan dibahagian sebelah kanan blog ini. Sekiranya anda berhasrat untuk mendapatkan kesemua 50 Produk Master Resell Right ini anda boleh klik di mana-mana gambar produk tersebut dan anda akan dibawa ke laman web jualan 50 produk tersebut. Terdapat banyak bonus tambahan yang disediakan oleh IM ini selain daripada memiliki 50 produk Master Resell Right. Untuk maklumat lanjut klik di sini

Sekiranya anda hanya berminat untuk memiliki salah satu daripada produk-produk tersebut, anda boleh e-mailkan kepada saya perkara berikut:

  • Nama penuh anda
  • Alamat
  • Nama Produk

Hantarkan e-mail kepada te82118@gmail.com Saya akan menawarkan harga yang paling berpatutan untuk setiap produk Master Resell Right yang anda mahukan.

Nota: Dalam blog ini saya tidak dapat memaparkan kesemua 50 produk Master Resell Right dalam koleksi saya. Tetapi sekiranya anda berhasrat untuk melihat kesemua produk tersebut anda boleh pergi ke laman web berikut:

http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=8177





Name:
Email Address:
Messege

Get your own free form like this one.

No comments: